Målet med PR with an Edge

Jag har funderat och funderat kring företaget. Och har, utan att ha skrivit ner nåt konkret (än), kommit fram till att jag vill att det ska växa till max 10-12 personer. Det är väl där nånstans som den magiska gränsen går? Innan man tappar det där lilla och innerliga? Jag vill gärna att vi ska fortsätta ha känslan av att vi alla “äger” projekten, och att alla kan påverka mycket och hitta på egna projekt inom företaget. Det ska liksom kännas fritt och som hemma, och alla ska brinna för det de gör. Och det blir svårare och svårare ju större man blir.
Sen är det den andra biten också… för varenda anställd person man har så medkommer rätt stora kostnader. Och att ta in en till, och en till, och en till för att bara tjäna lite mer känns ju dumt. Jag vill hellre hitta sätt att bli mer lönsamma men stanna vid 10-12 personer. Det är säkert så alla resonerar, men det är ju också det som är det svåra. Hur gör man det liksom? Tänker att prenumerationstjänsten är ett första steg till det. Så hoppas att folk vill testa det. Annars får vi hitta på nåt annat bra.kvinna skrivbord-PRwithanEdge

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *