Midtime Bonus: Så säljer du in sponsorsamarbeten till din podcast

Reklam för min egen webbutbildning Podcast Production

God morgon! ☀️ Nånting som många frågar mig om är hur sjutton man säljer in sponsorsamarbeten till sin podcast. För det är inte så himla lätt att veta var man ska börja. Vem ringer man? Eller ringer man ens? Ska man maila istället kanske? Och vad skriver man då? Vilka uppgifter ska man lämna i första mailet? Alla siffror? Och vad kan man ta betalt? 🤔

Många väldigt befogade frågor — och NU så har jag sett till att besvara dem i vår Midtime Bonus för Podcast Production. Bonusen består nämligen av en helt egen, extra modul, där jag lär dig allt om hur du ska gå tillväga när du ska sälja in sponsorsamarbeten till din podd. Och dessutom så får du ett Sponsor Sales kit, det vill säga en mall som du kan anpassa och fylla i, och sen bifoga till dina potentiella sponsorer. Det ser liksom proffsigt ut och gör att det blir lättare att sälja in.

Låter det här intressant? Vill du gå Podcast Production och samtidigt haffa Midtime Bonusen? Ja men då måste du passa på innan imorgon midnatt, för då stänger vi bonusen. Här kan du läsa mer samt registrera dig!

PS. Du kan välja att betala allt nu, eller så kan du dela upp betalningen på 6 eller 12 månader.

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *